Anonymous

Magic Knight/vi: Difference between revisions

From Elwiki
m
Line 36: Line 36:
<br>
<br>


=== Background ===
=== Bối cảnh ===
During his travels, Elsword found out that he was very vulnerable to magical type attacks. He decides to go to Echo for help, who told him the only way to cover up this weakness was to become a Magic Knight. Elsword decides to become one in order to cover up this weakness. He absorbed some magical powers through a ritual, and became a [[Magic Knight]].
Trong cuộc hành trình của mình, Elsword nhận thấy rằng mình có thể bị tấn công dễ dàng bởi sức mạnh của phép thuật. Anh ấy quyết định đi đến chỗ của Echo để nhờ giúp đỡ, người mà đã nói với anh rằng cách để khắc phục sự yếu đuổi của anh đó là trở thành một Magic Knight. Elsword đã quyết định khắc phục nhược điểm này. Anh ấy đã hấp thụ 1 số sức mạnh phép thuật thông qua một nghi lễ và trở thành một [[Magic Knight]]. Bây giờ có thể sử dụng sức mạnh phép thuật để tấn công cho phép Elsword trở thành nhân vật cân bằng hơn, chuyên cả tấn công tầm gần và tầm xa.
Being able to use magic attacks now allows Elsword to become a more balanced character, specializing in both Melee and Ranged attacks.
<br>
<br>


126

edits