Anonymous

Elesis/it: Difference between revisions

From Elwiki
71 bytes added ,  8 September 2014
no edit summary
No edit summary
No edit summary
Line 4: Line 4:
<br>
<br>


<center>{{quotation|People call me... The 'Red Haired Knight'.}}</center>
<center>{{quotation|Le persone mi chiamano... 'La mercenaria dai Capelli Rossi'.}}</center>
<br>
<br>


Line 18: Line 18:


=== Storia ===
=== Storia ===
Elesis is Elsword’s older sister and sword-fighting mentor. At 16, she had already traveled far to become a better swordfighter. She returns to Ruben to join her brother in training, only to part ways again after enduring a vicious attack from the demons.
Il padre di Elesis ha addestrato personalmente sua figlia nell'arte della spada, e non poteva certo nascondere il suo orgoglio di genitore! Come lui, anche la ragazza diventò un cavaliere del regno di Belder e iniziò a combattere per l'onore e la libertà della sua patria. Elesis esegue dei fendenti veloci e poderosi con la sua pesante Claymore. Ma l'uso della spada non è l'unico elemento ad accomunarla a Elsword: ella è in grado anche di evocare il potere del fuoco e controllarlo. Ora ha deciso di unirsi al gruppo di suo fratello per proteggerlo e ricacciare indietro i demoni.
With a mission to protect Elrios from an absolute demon invasion, Elesis takes on the road once more. This may be the best way to keep her brother and their homeland safe. While she does not know when, Elesis eagerly looks forward to someday reuniting with her beloved brother.
<br>
<br>
<br>
<br>
1

edit